خدمات اقامت و مهاجرت

مشاوره در راه مهاجرت آگاهانه ، کمک به یافتن هدف های سرمایه گذاری و انجام امور قانونی و اداری درخواست و ثبت و تمدید انواع اقامت در انتالیا اکسپرس انجام می شود . مشاورین ما همه روزه در ساعات اداری به صورت حضوری و در ساعات غیر اداری به صورت آنلاین اماده ارایه خدمات مشاوره رایگان به شما هستند .

ویژگی های زندگی در ترکیه

کشور ترکیه با قرار گرفتن در یکی از حساس ‌ترین مناطق جهان، دارای موقعیت جغرافیایی راهبردی و بسیار خوبی است و از این رو، گذرگاه شمال غرب آسیا به اروپا به ‌شمار می‌ رود. بهره مندی از همین ویژگی (در کنار سیاسیت گذاری های درست)، موجب شده تا کشور ترکیه ششمین اقتصاد برتر اتحادیه اروپا باشد. ترکیه در 8 سال گذشته بالغ بر 94 میلیارد دلار جذب سرمایه داشته و یکی از جذاب ترین کشورهای دنیا جهت تاجرت و کارآفرینانی محسوب می شود.

 اکثر مردم چه پیر و چه جوان، در زمان های غیرکاری وقت خود را با دوستان در این مراکز می گذرانند. بیشتر زنان نیز در ساعات معینی از روز، برای صرف چای بعد از ظهر (به نام دوره های 7 تا 17 روزه)، با دوستان و همسایگان خود گِرد هم آمده و گپ و گفت می کنند.

از سوی دیگر، بر اساس اعداد و ارقام اعلام شده، می توان تخمین زد میانگین هزینه ماهانه زندگی در ترکیه چیزی حدود 2,500 تا 3,000 لیر باشد. این در حالی است که، هزینه تحصیل در دانشگاه های دولتی ترکیه رایگان است اما هزینه های تحصیل در دانشگاه های خصوصی، سالانه بین 12,000 تا 40,000 لیر و هزینه های تحصیل در دانشگاه های نیمه خصوصی سالانه بین 5,000 تا 10,000 لیر می باشد.

حقیقت این است، موضوع زندگی و بررسی ویژگی های آن بقدری گسترده و دارای جزییات فراوان است که امکان بیان آن در چند جمله ممکن نمی باشد؛ امیدواریم به زودی در دفتر ما بیشتر در این باره با هم صحبت کنیم .

نکات مهم اقامت ترکیه
  1. تعیین وقت ملاقات(راندوو)
  2. ثبت اطلاعات جهت وقت راندوو
  3. اسناد مورد نیاز برای اقامت
  4. اطلاعات تماس متقاضی

انواع اقامت در کشور ترکیه
برای دریافت اقامت کشور ترکیه پنل های مختلفی در دسترس شما می باشد . مهمترین انواع موجود دریافت اقامت شامل موارد زیر می باشند :
1 – خرید ملک بالای 75 هزار دلار در شهر های بزرگ و بالای 50 هزار دلار در شهرهای کوچک
2 – سرمایه گذاری ( شامل خرید ملک limit siz ؛ خرید املاک بالای 400 هزار دلار ؛ سرمایه گذاری 500 هزار دلار )
3 – ثبت شرکت و اخذ اجازه کار ( Çalışma İzni )
4 – پزشکی
5 – دانشجویی
6 – ازدواج

جهت بررسی کیس مورد نظر خود جهت دریافت یا تمدید اقامت با کارشناسان با تجربه آنتالیا اکسپرس در مجموعه اتحادیه تجارت ایران انتالیا در تماس باشید . بهترین راهکارهای قانونی پیش روی شما خواهد بود .

قوانین دریافت پاسپورت ترکیه

امکان دریافت پاسپورت ترکیه برای شما و افراد خانواده شما با خرید ملک در ترکیه وجود دارد .برای این منظور می توانید با خرید یک یا چند ملک به ارزش 400هزار دلار و طی مراحل قانونی در کوتاه ترین زمان ممکن پاسپورت خود را دریافت نمایید .